onsdag den 29. oktober 2008

Messenger og Librarything

Mens eftermiddagssolen skinnede ind i kontoret fik jeg indhentet mit 7trins efterslæb.
Et øjeblik efter at jeg havde oprettet en konto plingede Helle Lauridsen ind med en velkomst. Hun var så også den eneste levende derude. Selv 7trinsupporten var død. Den havde jeg ellers håbet på en velkomstbuket fra. Idag har jeg muntret mig med at skrive håndskrift til Diana som har kvitteret med et fnis. Det er lidt sjovt det her - men kræver vist lidt aftalte omgangsformer hvis det ikke skal blive en tidrøver med small talk.

Librarything er tiltalende. Jeg forestiller mig at mit evighedsprojekt med registrering af min samling af geologisk litteratur kan overflyttes hertil. Der kan eks- og importeres filer. Træls at man kun kan søge i en kilde ad gangen og at valgte kilder ikke kan sorteres. Stedet ser forfærdelig skønlitterært ud, men måske gemmer der sig beslægtede sjæle som jeg bare ikke har fundet endnu.
Idag er der så lukket for service som skulle resultere i et hurtigere site. Ærgerligt at der er lukket. Et af de centrale værktøjer i Tidsskriftservice, Meridian, er også utilgængeligt.

Ingen kommentarer: